After years I'm back

// Beautiful Inside

Assalamualaikum dan Hai!
Boleh panggil saya Syima. Terima kasih untuk berada disini. tinggalkan jejak anda di cbox bawah <3


Follow me on tweeter :




Kata Kasar DILARANG
No 'Follow Me Back' word
ExChanges Link are allowed



After Years
Saturday, September 17, 2016 | Saturday, September 17, 2016 | 0comments



Assalamualaikum dan Hai :)

Rasa kekoknya bila menulis semula! eh menulis semula? Haa. blog ni dah lama saya tinggalkan atas sebab pelajaran saya. Ramai juga kawan-kawan blogger saya yang saya dah lama tak contact. ada yang bila saya buka blog dia orang, blog tu dah tak active lagi. sob sob.

Kenapa saya tinggalkan blog tiga / empat tahun lepas?
Waktu itu 2012 or 2013 (garu kepala tak ingat) saya duduki SPM dan semestinya saya perlu menumpukan sepenuh perhatian kearah itu. fokus punya fokus sekarang saya sudah pun jadi seorang pelajar universiti dan saya sangatlah rindu nak ber'blogging' ni.

kenapa buang post-post yang lepas?
Haaa yang ni rasa nak gelak sebab bila saya baca balik entries yang lama-lama tu be like
'omg ni ke yang aku taip dulu' 
lepas tu ambil bantal tutup muka. saya start berblogging daripada sekolah menengah. masa semuanya acah-acah-budak-baru-nak-up punya post. Haha. jadi saya decide untuk delete post-post lama dan mulakan yang baru.

Jadinya, dengan lafaz bismillah saya mulakan semula hobi lama saya yang sejujurnya saya rindu.




| Newer Post